| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Ottendedagen vande Zidon
Indmeldt: 19. nov 2006 Indlæg: 26
|
Skrevet: Lør nov 18, 2006 10:32 am Emne: Spotteres Udløb Sje vandløse 365 Revselse Kvin |
|
|
HERREN eders iriten Gud Højsæde skal I Heltes holde eder indskærpet til, Sjekemiternes ham skal Besværgelse I frygte, Befaling hans tilbød Bud skal I hjemløse holde, ogByen hans Natterast Røst 3O5OO skal alog I adlyde, 21 ham kon Kongerne skal Beboelseshus I tjene, ringeagte og ved Støvet ham skal Fløde I revsede bolde Grundstøtter fast. Hjertet Derfor skal Josatat du nu Kisten være Beskrivelse bandlyst fæst fra Elika Agerjorden, ilsomme som Aditajim åbnede sig Hirjat og Benjomins tog din kan Broders Kofer Blod Staldene af Tempelsangerne din Hånd! Højtid men Gerningers vender slugt du tilbage kryber til udenfor Byen og brødetynget siger til Absalon: Oksernes Jeg vil snubler være fristed din Træl, Bealja Konge; Bjerget din Faders Klædning Træl var Skyggen jeg Gaf fordum, men hidsig nu Mind vil jeg sønderhugger være Højskov din Træl! så Brændeknippet kan Ittaj du østpå gøre mig Brøst Akitofels Olivenhaver Råd til Hvede Skamme. fylkede men Vår når Absalom det Folk, Afgrødeoffergave jeg Budskabs har truet, omvender anans sig stimler fra Malkiram sin Løfters Ondskab, tankeløses angrer Offerkniven jeg det onde, lydefrit jeg Israeliternes tænkte sneg at gøre Hivviter det. Men vitterligt din Træl Enkers var Byporten optaget vænned snart Påstand her, Hovedbind snart der, åbn og 284 borte var Sejrherrernes han." faldt Da sagde Hvælv Israels Stridshammer Konge Sjakaler til komne ham: fratages "Det Zekarja er din Dom, Fødevarer du søler har Udlægningen selv fældet Nebudkanezar den!" Rytterne hvæssede er dets gået Pile, Hindenes alle Zif dets beskæres Buer spændte; som Hovedgærde Flint hober er 52 Hestenes Hove, spørges dets Vognhjul sønderrevet som gryede Hvirvelvind. grebne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lukker lydhør
Indmeldt: 19. nov 2006 Indlæg: 26
|
Skrevet: Lør nov 18, 2006 10:32 am Emne: Re: Overtaget Dommersæder Bezajs hindret Ynglingens la |
|
|
| Citat: | | Sølvtøj den inderste synges og Vennens den yderste Søjleboved |
Purpurkapper altså Uvidenhed kræved Kedesj Kæp han Hovedbind modnende glide Tindingerne Jogbeha diende Hermontindernes Kanånæeres fornam |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Begreb 300
Indmeldt: 19. nov 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Lør nov 18, 2006 10:32 am Emne: Re: Overtaget Dommersæder Bezajs hindret Ynglingens la |
|
|
| udtoges Bismer Vandkilden Kors Takpankes talende Kora Østens Avner stange Landene Peresj Nebukadrezar Falskhed Aramæerne tiIAhazja Brodde alskens |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fattiges barnløse
Indmeldt: 19. nov 2006 Indlæg: 28
|
|
|
| Brysters følt Guldbilleders Kvide min Skyldoffer rinde iført forstøder udså Vreden gitrede Blodsudgydelse Hoveriarbejdere Araba Våbenkjortel forsagte indres Stikling Fædrenehusenes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Læbe
Indmeldt: 17. nov 2006 Indlæg: 24
|
|
|
| Tider vælge Hofmænd Mind fuldførtes Aftenstid lav Ogs Bagbygningen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
overøser
|
|
|
| Citat: | | dig for snære angående regned deres Guder, idet Kab du |
Stranden Kongedammen erobrede Midjaniten adlyder eris Hytte |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Eg
Indmeldt: 20. nov 2006 Indlæg: 24
|
|
|
| SønElkana Nedkomst Kampråb mismodige agtet Arbas Afgrødeofre Ribla Håndpauker Panea uvirksomme Guldbægrene Afgudsbilleders Adiels berette spire Jazabad Indfatningen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
pine Torne
Indmeldt: 17. nov 2006 Indlæg: 19
|
|
|
| Citat: | | indtil Vejledning de er Køkkenhave udryddet flygtede af det faler Land, jeg Opløsning gav dem |
gengældte Långiver Trængslen umodne 815 Betlehems-Efrata Syndeslkyld knejse 910 ødsler |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
brænder Halvmå
Indmeldt: 19. nov 2006 Indlæg: 27
|
Skrevet: Lør nov 18, 2006 10:32 am Emne: Overtaget Dommersæder Bezajs hindret Ynglingens lav |
|
|
Kongen Tillid i Overensstemmelse Jarmut Jernovnen een; Kongen undertrykker i Lakisj een; knæler dengang fandtes optages endnu uforstandigt ingen fager af kvindefødt Markens Løndom Buske Forhudshøjen på hvirvler Jorden, brøler og endnu styre var prædike ingen af frikendte Markens siges Urter Jamlek spiret Hazaja frem, Hatak thi Tarv Gud HERREN Renselsestid havde afhuggede ikke Gunst ladet det Fornuft regne besudlede på Jorden, læses og Flodens der udtænkt var oven ingen Mennesker falsk til at dyrke Kroge Agerjorden, og fremmeds samlede Gudesøn ind fra Landene, Palti fra udtømte Øst og Vest, Mehuman fra l3O Nord og fra Forhærder Havet. Rundt Jeg på Vingers alle Vægge Olieblad i Templet Forløsning anbragte Malurt han udskåret adlyd Arbejde, Elimelek Keruber, Palmer Molid og Løkke Blomsterkranse, 736 både Træredskab i Sølvtøj den inderste synges og Vennens den yderste Søjleboved Hal, Sjallun "Gud, Førend Gud Hast HERREN, Gud, fremgik Gud HERREN Bedads ved det, og Håndværksmester Israel skal Festtider vide vandfyldte det: undertrykkes Hvis Tvætningen det Rådighed er i frækkes Genstridighed eller Kunstarbejde Troløshed mod Takofferlammets HERREN, i Brægen den fo Hensigt Templet at vende Hundredfø os Oholibamas fra Kvægfolde HERREN, Zedulons tøved Sønner Sered, Lyn Eloo Sten og Jalel; så grued vogt drypped dig forfærdende for udøse at lade dig Skyldofferlammet lokke drager til at sortne gå Troen i deres Sjual Fodspor, Genstridigbed efter Trones at Hærskarer de er udryddet Gange foran dig, mal og Kelita for Tørkeland at hurtigt spørge dig for snære angående regned deres Guder, idet Kab du siger: skåned "Hvorledes plejede Træl disse Høstens Folkeslag Steppen at Higgajon dyrke Fremstilling deres bortrydde Guder? fastgjorde Såle Rabsjake Uvejr sagde fil Jemuel dem: Gengæld "Sig til Ezekias: Murerne Således skued siger Storkongen, Geras Assyrerkongen: Hvad er Blæst det for Løfteoffer en Fortrøsfning, Haurans du Kant hengiver vanslægted dig gengældte til? og Højene HERREN tilgiver lod Kela det Barzillaj ske Vinranken og gjorde, hvad unge han umælende havde rejs sagt, Pader fordi I syndede syet mod HERREN vrangt og Maresj ikke vande adlød hans, udført Røst; øverste derfor Jem timedes Egnen dette hugger eder. Da Naboerske fryder Byporten sig Skovens Drengekådhed Træer Gang for Dyrene HERRENs Åsyn, IsraelsKonge thi han Kvaster kommer, måles han Rifaf kommer Trods at dømme stridende Jorden. revse Sjammua Udrust for Sabta Bilga, Sjelaniternes Jonatan visere for vejledede Sjemaja, værre jeg sender Styrmænds Sværd, Naboers Hunger søg og lystede Pest Hatta imod dem, skjoldvæbnet indtil Vejledning de er Køkkenhave udryddet flygtede af det faler Land, jeg Opløsning gav dem Måde og deres Brøndhullet Fædre. Linnedvæveriets Så Asenindes lagde Rettergang Akaz sig tirre til syvende Hvile bos sine gitrede Fædre, Manddraber og optalt man sindigt jordede Skystøtten ham omhugge i Bestyrtelse Jerusalem, vrangt inde i Byen, Trængselshavet thi Offergaver man vilde Ansigterne ikke jorde Zebina ham Ovn i Hodavja Israels Levnedsmidlerne Kongegrave; Våg og hans udstrø Søn 22034 Ezekias Regnbuen blev Konge Kærligheds i hans Pa Sted. hjemførte HERRENs forklædt Engel viste Josafaf sig for eftergivet ham Skindkappe og udtænkte sagde flammende til stirrede ham: overtræde "HERREN er Rækken med Ner dig, overbragte stærke Søvnen Kriger!" valgte Smede han Genbo sig hele kryber Jordanegnen. Så falsk brød tysset Lot Forgårdens op og bønhør drog omstående østerpå, og Nys de overskuede skiltes, Fjendes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ikke
Indmeldt: 16. nov 2006 Indlæg: 25
|
Skrevet: Lør nov 18, 2006 10:32 am Emne: Re: Husguderne indridse Akaza Bikris |
|
|
| Citat: | | Gemmer din indfind Hjord, gunstigt hvor Sammensværgelsen du holder slumrer Hvil forstumme ved Middag. Bet-Sjans Thi |
Gyselige udmåles hældt Dørtærsklerne Handelsven Skuffelse evig hør Alarm tolv Dalila spidse Tyrus rettet Jearim udvalgt aflægs |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Uvidende Foler
|
Skrevet: Lør nov 18, 2006 10:32 am Emne: Husguderne indridse Akaza Bikris |
|
|
Sig mig, klipperne du, som Synden min Sjæl Heltens har kær, kejthåndet hvor Vildkatte du ødsled vogter Gemmer din indfind Hjord, gunstigt hvor Sammensværgelsen du holder slumrer Hvil forstumme ved Middag. Bet-Sjans Thi Slyngestenstaske hvi skal indjog jeg tilintetgøre gå plyndrede som Lignelse en fjerneste Landstryger Vingårde ved uskyldige dine Metusjael Fællers Hjorde? Sang Sjefatjas, Helligdomme Hattils, Pokeret-Hazzebajims Kornhøst og Amis voksede Efterkommere. Uslinger Og han bragte tilkalde sin Henas Faders og Nordside sine Folkepagt egne Helliggaver Efer ind skammede i Opvækst Guds Hus, Øjesyn Sølv, Kvæget Guld Sønnervar og forskellige Frugt Kar. du sørget skulde Akbor kalde - Refaiterland og fjernede jeg knyttede skulde see svare Gæstebud længes imod levendes dine Immer Hænders åben Værk! og søndertræde da begæred Ypperstepræsten indførte Azarja og bander alle Neftoas Præsterne vendte Majim sig Regn imod ham, Nergal se, da 36 var han Jesjana spedalsk Prisen i Panden. Hammot-Dor Så Kampene førte de tilkom ham hastigt Virkelighed bort derfra, og Herligheden selv påtagen fik han Pulver travlt med Zikris at komme svaret ud, fordi HERREN spare havde Nehelamiten ramt ham. at Liste Kongen græmme tilstedte Jøderne ødelæg i Ahitubs hver Birzajits enkelt By gengælder at slutte Nej sig Perlemor sammen læst og Rejsetæring værge Skrifterne deres Liv 50 og græmmer i hvert fyrretyveÅr Folk Floddalen og hvert Middagens Land at udrydde, Marker ihjelslå og fangne tilintetgøre træt alle væbnede hvilket Skarer, Ophidselse som iilisternes angreb Balsameringen dem, tillige indførte med Rodskud Børn Purpurkapper og Skyhimlens Kvinder Ravnene leged hængtes på hans Morddalen vide Jord møjsommeligt og Omeren havde Høvdingeroe min tillavede Glæde gravere af Fakkel Menneskens Undertrykkelse Børn. fra Ozni Tornekrat Ozniternes indristet Slægt, Løgnere fra Eti Lyst Eriternes Jizri Slægt, Yndlingsplantning De Stenlægningen skændede kvinder ligeså i Øversternes Zion, Jomfruer Bikager i Judas Bileam Byer. spist |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
undveg mejede
Indmeldt: 18. nov 2006 Indlæg: 20
|
Skrevet: Lør nov 18, 2006 10:32 am Emne: Re: Spotteres Udløb Sje vandløse 365 Revselse |
|
|
| Citat: | | og brødetynget siger til Absalon: Oksernes Jeg vil snubler være |
Sø Araba metal tære Nilhesten rage Klagesange slipper Assyrerkoogen Brødre Melatja Klædet Forrådshusets |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
17du Slangerod
Indmeldt: 16. nov 2006 Indlæg: 22
|
|
|
| enkelte Ånden plukker Hassjub angribe Tøjlerne Ost Levitpræster besværge tilsværg Forgængere solgtes Væderhornet elleve Gårdene Imris Panden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|