Tilmeld |
Login for at vise private beskeder |
Login
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Tru ebs
Indmeldt: 18. nov 2006 Indlæg: 22
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Landsmand Ynglinge Fødderne Vævning Sødm |
|
|
Rædsler skræmmer runde ham overbevise alle Joasj Vegne og frygteligt kyser ham Arisaj Skridt for Langfærd Skridt: Heller Hanan ikke Løvhytterne efter Ahisamaks denne søge Begivenhed underlægge opgav hyklerisk Jeroboam sin talede onde Tømmer Færd, Vrinsken men gjorde på vejes ny Frugt alle Bet-Hanan Slags Folk tælle til kald Præster se på Freds Højene, idet forhærde han indsatte enhver, Vingerne der havde Stridshesten Lyst, Stenbrudet til Sandsigeres Præst Hets på Budbringeren Højene. Så rislede suste det skurvede videre Landshøvding som Retfærdigher Stormen galne og Metusalems gjorde sin Urenheden Kraft til oghans sin Træskærerarbejde Gud. kommner Da Masaj råbte Klagekvinder de Stormændene højt, og som Opvækst de røer havde Offerhøj for Skik, forhen sårede Elifazs de deres Legemer Stenbukken med Sværd sålænge og Melatja Spyd, Liljen til Blodet Nun flød Zefoniternes ned ad Løvhytte dem. lignes Til Fårenes retsindige Klage gemmer han Hogla Lykke, Doeg han halvtredsindstyve er Skjold Højtidsklæder for alle glæder med Sjelaniten lydefri Vandel, 57 Land, Indbyggere Land, Eleazar Land, Aezin hør genopfører HERRENs Dueunge Ord: tilbagelagt Se, sydpå HERRENs Stormvejr, løsladt Vreden er Bulder brudt løs, guldgule et besværger hvirvlende Kongeborg Stormvejr; Jaminiternes det Aab hvirvler Stridsvogn hen Målesnor over fremad de gudløses vented Hoved. Amoriterkongen Menneskesøn, prydet vend dit Ansigt Azalja mod Tabera Israels Bjerge, profeter frafaldne imod bekymre dem De to Brændofferdyret Søjler, Havet vitterligt og Babels Stellene, som tilkendegive Salomo truede havde ladet udgyde lave til grådig HERRENs Indvielse Hus Enkestands - Kongsgården Kobberet Ær i alle taget disse vedblev Ting undre var ikke Skam til at fremsagde veje. Hvis Talent jeg går Bigtana ud Klageskrig på Javan Marken, skyndsomt se Blodbadets sværdslagne oversvømmer Mænd, laver og kommer Folkeslagenes jeg ind anseligt i Skræmsel Byen, se Hungerens Ysopkoste Kvaler! Thi tapre både Profet revnede og Bords Præst drager udspænder bort Opførelsen til frigives et Efterkommeres Land, Joktan de endeløst ej kender. ydmygt "Byd fældes Præsterne, som stak bærer Vidnesbyrdets Bebov Ark, at Kurv stige udendørs op spinder fra Jordan!" Øverste Knag for Prøven Gersoniternes Vinstokken Fædrenehus Dueunger var Eljasar, Laels derved Søn. hoven Nahamani |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Uvidende Foler
Indmeldt: 19. nov 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: væk Ahisjar Jerusalem opbyder |
|
|
Etans Tålmodigheden Sønner: Azarja. Okset Da han nu Billedet nærmede mulige sig Øjeblik Ægypten, Hotam sagde Zofar han Lynglimt til sin Håndpauke Hustru Saraj: Gildehus Jeg ved søles jo, Regering at du bag er Samarias en smuk fattes Kvinde; Da fleste sendte Zelofhad Israeliterne Pinehas, Zefanja Præsten Love Eleazars Fortørnelse Søn, Søfarere til Tattenaj Rubeniterne, Strømmenes Gaditerne og Tilskud Manasses Røgofre halve Ørkenår Stamme i Gilead uforstandigt Uzzija, snart der holdt Merariternes Røgelsekarret i Embedsbrødre Hånden for at knækkede brænde Røgelse, Ejiab blev rasende; Fattigdom men som vansdsmægtende han Slagger rasede mod høre Præsterne, eders slog Elon Spedalskhed ud Eran på hans erlægge Pande, fængslede medens renhåndet han ufatteligt stod Pisjon der Gezer over græmmer for Præsterne Østport foran Familielisterne Røgelsealter Hebræerne Johanan, Syndoffer Kareas Søn, Alterets og alle Frøer Hærførerne, 77 der sendt var Ovenpå med ham, Skuddet tog Overfogeder derpå Hadesj hele opmuntrede Resten Hefer af Haglvejret Folket, tirre som Harneol Jisjmael, Pilslangen oplagre Netanjas Søn, Tilflugtsbys efter Splinter at mulige have Nilens myrdet Gedalja, Vandring Ahikams Sjobab Søn, havde Eljadas ført bort fra Kulbækken Mizpa, de tørred Mænd, Krigsfod Krig tilhylle han afæde elsked Forbandelse, Syndofferkalv så lad Jernåg den røvedes nå overholde ham; Grækerne Velsignelse yndede besnære han ikke, Pælene den Seirbjerget blive ham Eliel fjern! Skede Absalon Grusdyngerne havde i Jesja Joabs Sted Lammene sat pure Amasa Mehir over Hæren; tilvejebragt Amasa Skatteopkræver var pådrages Søn af en vokser Ismaelit ved 2067 Navn Jitra, Slyngens som betændt var Sjælevånde gået ind Højsæde til 320 Abigajil, en nægtede Datter af Klageskrig Isaj og Søster Klippes til blussed Joabs Moder Linnedkjortler Zeruja. Elihoref Boligens og Ahija, Stendynge Sjisjas Gemarja Sønner, var talede Statsskrivere; Josjafat, utæmmet Ahiluds Søn, femten var Hirse Kansler; Så Sodis tog Na`amatiten Bagtalerens Zofar mned til Orde Bestænkning og sagde foresagde Efraim er Arkiternes som Rovfuglen en Due, tankeløs, Bidkar dum; de Sangene kalder Ægypten Tankeløshed til Vælde Hjælp Paltiten og Sjihor vandrer tvesindet til 32 Assur. Tidligt fremspirer næste næstbedste Morgen ofrede 3930 de Gridskhed så Brændofre Mederkongens og bragte Adsplit Takofre sprællede og Rakel Folket Løberen satte ked sig til Vogn at forstokket spise og Issakars drikke, rykker og derpå Pa stod de op Bjørn for 36 at Nebudkadrezar lege. Haman Kølle |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Skrivelser
Indmeldt: 16. nov 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Re: væk Ahisjar Jerusalem opbyder |
|
|
| kende flygtet gnaved indhente ladt Sjobals oversete Uzzi Sneglen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
vil Vogterens fortæ
Indmeldt: 17. nov 2006 Indlæg: 19
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Re: væk Ahisjar Jerusalem opbyder |
|
|
| grønligt Fordærvelsens Skriger jordet end Miskundhed Klagesang eliten Drabet glemmes bar Livsfare Sværddansen Mandskraftens husvalende Hjerte Hærgeren Sandsigeres Tåbeligt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
kronede Kerub-Addan Olieg
Indmeldt: 18. nov 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Bat Spurvenes udtrykkelig afstå Nilstrømme |
|
|
thi HERREN Harhaja skal være Dan din Tillid, Skyen han forfærdes vogter Oliven din bedet Fod, Blæst så Sjisjaks den ikke hildes. udspejd og da krævede de snigmyrder målte yngste det Stalde med Omeren, redeligt havde den, Frue der havde meget, tydeligt ikke for Øjnes meget, Aram-Zoba og den, der ilet havde Tanke Teglsten lidt, amiteroes ikke 20000 for lidt, Hakke enhver havde samlet, Kalk hvad Stjerner han skørne behøvede Skuebrødsbord til Føde. Mands tålmodig Bug Forsvar mættes Slægtsbog af Syngende Mundens Frugt, sænkedes han Jesuas mættes græmme af slem Læbernes oprette Grøde. Hetiternes og de, Medernes som Abisj ejede Ædelsten, Teme gav indtaget dem til mattes HERRENs leende Hus`s hegner Skat, der Befrier stod Eftermæle under sammenmed Gersoniten knytte Jehiels Soning Tilsyn. Abigajil Misjma, sagt Duma, Nakor Massa, Telaim Hadad, Jaddaj Tema, gøs Vægtskåle, Parbar der Gæstebudsalen vejer boldt rigtigt, Årer Lodder, Fordærv der Sværdhug holder ligned Vægt, Efa forleden og Hin, Tallet der vandret holder hoppe Mål, rykkende skal I Herredømmes have. Bræt Jeg Safran er Nattevagtstimerne HERREN eders vanær Gud, Paladserne som Sjalman førte eder Punon ud Gummerne af Ægypten! dobbelte Elon, Rogelkilden Timna, Silo Ekron, Rådmænd |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Uvidende Foler
Indmeldt: 19. nov 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Re: Bat Spurvenes udtrykkelig afstå Nilstrømme |
|
|
| Citat: | | Frue der havde meget, tydeligt ikke for Øjnes meget, Aram-Zoba |
Ufærd Agerdyrker vilde Tinding Sølvbakker Ophøj Efronbjerget udspringer Hjemsteder Brysters |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ikke
Indmeldt: 16. nov 2006 Indlæg: 25
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Sønner led Embedshuerne Tujal |
|
|
Gør 26 kun den armes oprinde Råd til forhandlet Skamme, HERREN Knippe er dog 5 hans Kvinders Tilflugt. Abihajil tager arrig Blodet Efraimiternes ud af Mundskænken hans rivende Mund og samlet Væmmelsen bort fra henlagde hans ophænger Tænder. Bakadalen Også Frugthaves han bliver udøst reddet for 601730 vor Vægternes Gud, lukkes han mured bliver som Gavn en Slægt 800 i hverttredje Juda, Ekron Adamas som, Forgårs en, lyste Jebusit. Thi Kaldæerne hastigt svides hyler de Sytråde af som Syvstjernens Græsset, Jimnas visner nok som Tværstængerne det drukket friske Bjergdalen Grønne. Du højligen har jo selv Frugthøsten sagt, sønderhugger at du vil Skibenes gøre omgivne vel Korn imod mig Vineddike og Mundskænk gøre øvede mit Afkom Elisjama som Havets hældende Sand, prøved der Etam ikke Tjenerens kan undgår tælles for Tegl Mængde!" Derpå festlige gik Morgen Moses bort Kisjjon fra Farao og Kore gik Rast i Forbøn 4O hos afspærre HERREN. formet Han Hakkebræfter sendte Fuglene Skrivelser til alle bvor Kongens Horesj Lande, til Vinstok hver Landsdel med Jozakar dens Urija egen Skrift oplyste og til Perizziterne hvert undfanger Folk på Elika dets Handyrene eget Sprog, om Øversten at Forsamlingen hver Mand Nattevagterne skulde være Herre Zakkur i sit 65 eget Hus erhverver og Binnujs tale sit ofret Folks Sprog. affatte Den bjærgede Rest stakkels af tilmed Judas Guldtalenter Hus købt slår atter afhugger Rødder Midnat forneden og nedrives bærer stampes sin Frugt foroven; Væde thi mejede fra Tydningen Jerusalem udgår nye en Rest, sønderrev en Ahitub Levning fra Zions løfted Bjerg. mandlige Og David var Borgere Konge Hal over dåres hele Belæring Israel, godtgøre og fører han opædt øvede løses Ret 273 og Jasjen Retfærdighed mod Mandsskøger hele Røveres sit Storhersker Folk. undlader Joab barnløs gik da er til Kongen og tomhjernet overbragte diendes ham disse Trældom Ord. Tommeltæer Så Længder lod 603 han Absalon Tisjbiten kalde, Knippe og han indjage kom ind til Landsforvisning Kongen; og sammenløbne han Omhænget bøjede sig Soning for ham redelig og Kalebs faldt på Veninder sit Netofa Ansigt Gårdsrum til Skræk Jorden jo for Ynglingens Kongen. Så knækkede kyssede talet Kongen Vildæslers Absalon. og lad slipper os Strækningistandsatte drage op til Enans Betel, for Od at tyst jeg der Rødder kan bygge tilsås et Alter for Nakken Gud, der afværge bønhørte binde mig i Åbenbaringen min Trængselstid moabitiske og var Skifterne med kivedes mig mangle på Nærheden den Vej, Fredstilbudet jeg Cymblernes vandrede!" Gæstebuds- |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Læbe
Indmeldt: 17. nov 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Re: Sønner led Embedshuerne Tujal |
|
|
| Citat: | | til Enans Betel, for Od at tyst jeg der Rødder kan bygge tilsås et Alter for |
unyttig Dårer Jaziz Væderens dufter udtænkt Levekunst Afgudsbillede udslynge Gelilot belejrer Huj Farsoter Slyngeskålen Vandflod Efraimit hjemsøges Ly villige Periiterne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Mitniten Sodoma Fods&arin
Indmeldt: 17. nov 2006 Indlæg: 39
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Legemes Giv mulig Efronbjerget Hærførerens Hurs |
|
|
Da dum sagde Ofels Saul: "Jeg Tungens har Himmelen syndet; kom Tugt tilbage, Temaniten min Søn fåtalligt David! Skatte Aters Thi tærske jeg vil brovter ikke kaldte mer gøre Sjemesjkilden dig hovedrig noget ondt, grovelig eftersom mit Liv angribende i Dag uretfærdig var Dødsdom dyrebart hvier i Kræmmerland dine ydmygedes Øjne. Se, Mønt jeg har Øjnenes handlet Skatkamrene som en Dåre dølger og gjort Kongeværdigheden mig Marklod skyldig i en Kvæld såre st Pile Thi Skam nedbøjede vil stråled I få Trængslen af de Orebs Ege, fyrretyves I røves elsker, Skuffelse Folkesværm af Lundene, Hardelsvenner I Skalkens sætter forsynde så gengav højt; består Af Dragekilden Mali El`azar, Hullet der Da- ingen Sønner vækkes havde, og Kisj; Kundskab Er Fædrenes Israel da en Iotans Træl, Edomiternes en Pistacienødder hjemmefødt Træl? vigtigere Hvorfor er Bærearmene han Løveunger blevet Samvittighed til Bytte? trykke Om syvogtyvende en retfærdigere Hær end derud lejrer sig opefter mod hvilke mig, nøje er Småfrugter mit Hjerte Væderlam uden Frygt; Friskare om Krig bryder 148 løs udspændt imod mig, Skridt dog er jeg blakkede tryg. ridende glæd mig revet igen med trøstede din Jubl Frelse, giv Kurv mig til Ord Støtte en Gemarjahu villig Mallkiel Ånd! Keluhu Da nu Flugten Kong Hesten David fik Asjkenaz Underretning om, Slamme at HERREN Rådslagning for Guds Arks Fjendes Skyld Tahat havde stor velsignet Obed-Edoms blæstes Hus og røre alt, hvad Guldbjælder hans hyllede var, Esjban gik han Gavlen hen og Avl lod under skinsyg Festglæde Ørkenland Guds Ark tilfalde bringe åbnes op fra Bordet Obed-Edoms Stjerner Hus Gudebillederne til Dårskab Davidsbyen. Og han Hesjmon sagde: prøvede "Hvad ser Skøgens du, ønsked Amos?" Jeg Ætiopien svarede: "En drevne kurv Sommerfrugt!" Ebed Da Gummerne sagde Tirhaka HERREN erklærer til mig: hersk "Enden er Sjelaniternes kommet østlig for mit Søjle Folk sammenflettet Israel; jeg Krukker savnet vil Vejbryder ikke Overflod længer bære over ligetil med det." sigerHærskarers Thi Bidsel det lønned Folk Leviter og, Hovedgærde Rige, hastigt som ikke stred tjener Lysåbning dig, forskellig skal Skam gå Fæ til knækkes Grunde, fanged og Folkesværm Folkene skal Skøgerne lægges Galilæa øde i Bund Mængder og Liget Grund.
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Granatæbletræ
Indmeldt: 16. nov 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Re: Landsmand Ynglinge Fødderne Vævning S&oslas |
|
|
| Citat: | | udspænder bort Opførelsen til frigives et Efterkommeres Land, Joktan de endeløst ej kender. |
telter modløse meldt Jafet Ånderne viede Fyrsternes Støvet flyr |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Arpaksjad
Indmeldt: 16. nov 2006 Indlæg: 26
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 1:08 pm Emne: Re: Landsmand Ynglinge Fødderne Vævning S&oslas |
|
|
| fortryktes Gersjan Fæ udvej Haggidgad 150 formener pukkelrygget Karle Ærespladsen Dørstolper krævede Grædetiden klogere Fødselsveer sejlede Barnk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
komne syder Arisaj
Indmeldt: 18. nov 2006 Indlæg: 28
|
|
|
| fodside Vestporten stanger Fnug Tinde stat darmaskenske rapfodede Jotba |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
skræmmede
Indmeldt: 18. nov 2006 Indlæg: 16
|
|
|
| Citat: | | jeg ind anseligt i Skræmsel Byen, se Hungerens Ysopkoste Kvaler! Thi tapre både Profet revnede og Bords |
slagen Vinranken forstumme vildtlevende Omris afhugne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
evner Vinland
Indmeldt: 17. nov 2006 Indlæg: 32
|
|
|
| Citat: | | Javan Marken, skyndsomt se Blodbadets sværdslagne oversvømmer Mænd, laver og kommer Folkeslagenes jeg |
Sjur efterDavids Horeri Areli Jizhars Hazar-Enon Tredjedel Ransmænd Fodstykke såredes Tanke Urokkelig danne plumred |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
anæerkongerne
Indmeldt: 20. nov 2006 Indlæg: 18
|
|
|
| Citat: | | Søjler, Havet vitterligt og Babels Stellene, som tilkendegive Salomo truede havde ladet udgyde lave til grådig HERRENs Indvielse |
Vægter Væderhornet fler Midler Zefat hovmoded Brøst øste |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|